Repsol Honda RC213V, MotoGP 2014

Nem ejtettem még szót a világbajnok motorról, pedig érdemelne párat, többet mint amit én most össze tudok szedni róla. Alább van egy jókora galéria az RC213V 2014-es változatról. Apropó, RC213V. Maga a név is elég sok infót elárul a gépről

  • RC: a Honda tradicionálisan így hívja  4 ütemű versenymotorjait,
  • 213: harmadik MotoGP motorjuk a 21. században,
  • V: V motor.

Katt ide, és mutatom a publikus technikai adatokat

Teljes hossz 2,052 mm
Teljes szélesség 645 mm
Teljes magasság 1,110 mm
Tengelytávolság 1,435 mm
Hasmagasság 115 mm
Súly 160kg felett
Motor Típusa Folyadékhűtéses, V elrendezésű 4 hengeres, 4 ütemű, DOHC*, hengerenként 4 szelepes
Lökettérfogat 1000 cc
Maximum erő 175kW/234,5 Lóerő
Tank kapacitás 21liter
Kerék BRIDGESTONE
első 16.5 inch
hátsó 16.5 inch
Felfüggesztés ÖHLINS
első Fordított teleszkópvilla
hátsó Pro-link egység
Váz Alumínium hídváz
Fék elől Szénszálas féktárcsa (Brembo)
Fék hátul Yutaka acél féktárcsa(Brembo)

*Double Overhead Camshaft = hengerfej feletti dupla vezérműtengely


blog comments powered by Disqus